December 27, 2010

Besday Kek Yang Ke Empat!!..Korang Ada Besday Kek Sampai Empat??..Aku Ada...

miahahaha..
ayat nak bangga jerk...
uiks..jauhkan la aku sikap-sikap riak neh..
aminnnn...
sesungguhnya orang yang riak ini dibenci orang...

eh..mane kek yang kedua dan ketiga..
next entry yerp..
skang neh meh kita fokus pada kek yang keempat neh..

aku tak tahu pun..
sungguh..aku tak tau..
mereka merancang untuk bagi aku tiup lilin lagi padahal umur dah besau gedabak..
eh..

plan asal mahu makan ayam penyet jerk..
sekali...
tadaaaaaaaaaaa....
dikeluarkan kek-kek ini dari pelastik secret recipe...

hanye dua potong..
itu pun dah mencukupi..
muak woiiii kek secret recipe neh...
takyah la nak beli kek godang besau tuuu..
kompom tak abes!!..


mula-mula cocok lilin kat kek ini..chocolate banana tak silap aku...


lepas agak tak bape nak cantik lilin di chocolate banana..dicocOk pulak lilin neh kat chocolate strawberry...

itu sis emy dan aku..macam sis emy je yang teruja tiup lilin..hahahaha..

lepas tuu kitorang pon makan ayam penyet...
gambar?..
nan adO...
menjamu ayam penyet adalah keutamaan aku daripada bergambar..
hikhikhik


lepas tuu kitorang g I-City Shah Alam...oh.okeh tipuu jek..ini gambar kat JJ Keramat...lepas dah puas menternak lemak..kami mahu membuang lemak pulak dengan window shopping di JJ Keramat..
Teruja bila dapat tahu di JJ Keramat pon ada lampu-lampu macam I-City..Jom Pergi JJ Keramat!!!....


lepas dah puas jenjalan..nak amek gambar pulak kat kerusi neh..mula-mula aku nak fotogedik dengan cara "kau disitu..aku disinun"..tapi sebab pakai camera henpon..so gambar jadi kecik.sO kami merapatkan moNtOt..tapi apabila tengoK gambar neh..aku tak paham..kenapa hOusemate aku neh tak pandai nak bajet jarak...kalau pandai bajet jarak diri dia dengan jarak tepi kerusi mesti dah lawa dah gambar neh..eh..apekah.salahkan housemate pulak...huhhuhuhu...


ha.ini gambar single aku..
susah nau kan nak gambar single..
ntah ape-ape gambar neh..
salah tukang amek gambar neh..
tak pandai nak bajet kekembangan bawah dan atas..
nengok..dah cem kembang je aku neh..
walaupun hakikatnyer macam aku tak dapat terima kenyataan yang memang aku neh kembang..

Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

fiwittttttttttttt cun beg pink dier..

ehehehhe

deatH_luVer said...

orangnyer pun cun kan..kan..kan..
ouch!!..
hahahah