Followers

December 10, 2010

Aku Tak Paham Kenapa Ada Ibubapa Yang Macam Ini..


jangan cakap benda ini tidak berlaku di Malaysia ea..
baru-baru ini masa aku g IKEA kat Damansara nun..
terpana aku seketika melihat ada mak yang sanggop buat macam neh kat anaknyer...
agak-agakla pun kalau anak hyperaktif...
no need untuk buat macam neh....
Share:

10 komen:

Lis Amir said...

anak dibuat macam anjing. x patut btol!

cik elina said...

huhu .
dh buat ank mcm binatang peliharaan pulak .

deatH_luVer said...

lis^^mmg tak patot kan..kesian anak beliau.......

deatH_luVer said...

ellina^^tau takpeee.....dah mcm haiwan kan dia buat.....

.::WaNiE::. said...

macam bibik je kalau tengok baju dia

huhuhu

deatH_luVer said...

bibik tak bibik..
tak sanggop aku nengok kanak2 diperlakukan sedemikian rupe..

niesh™ said...

dia ingat budak tu haiwan peliharaan ka? eeeee. tak baik buta budak2 macam tu,

deatH_luVer said...

tuu la niesh..
ntah ape2..
tapi de owang ckp..
mebi akan jadi trend pas neh..
huhuhu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sib baik dulu2 mak kita tak wat kita mcm tu kan...

deatH_luVer said...

yep..
nasib baikkkkkkkkk...