Followers

November 10, 2010

Wanita Nangis Takut Disaman...Aku?..

lagi cerita di Harian Metro..
miahahaha..aku neh boleh jadi Duta Lantik Sendiri Harian Metro Online okeh!!...
:p

teringat kisah aku dan polis trafik beberapa tahun lepas..
lame jugak laaaaa..
rasenyer dah lebih sepuluh tahun...

mase tu kawasan kampong aku..
nak pergi menunaikan tanggungjawab amik kakak balik kerja..
lesen motor pun takde...
helmet pon tak pakai..
memang memperjudikan nasib la..
kalau kene saman..
memang hajah normah yang aku jerit dulu...

sampai kat jalan besar...
nampak polis trafik..
rase kecut giler..
patah balik dan pecuttttttttttttttttttt.............
kelajuannya sampai motor honda c70 arwah abah aku tuh macam melompat-lompat la..
korang bayangkan ar laju mane aku bawa gara-gara nak lari dari polis trafik...

tapiiiii...
bila sampai rumah baru aku terfikir..

laju giler aku pecut...
tapi polis trafik tuu kejar aku ker???..
:p

entah-entah polis tuu nak pergi minum kat kedai simpang jalan tuu je kannnn..

pernah jadi perempit tegar tanpa lesen selama setahun di Kuala Lumpur .. :p
Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mana tahu..lepas ni jatuh chenta dengan abe polis lak...hehheheh

deatH_luVer said...

miahahahah..
tak suke dgn abe polis wooo..