Followers

November 29, 2010

Update So So Sajork...

hye...
aku memang tak dapat nak apdet sangat-sangat sekarang..
hari-hari dok melepak kat MAHA sajork..
ponek..
pegi di pagi hari..balik di petang hari nak ke maghrib..
seb bek aku tak kene tugas sampai malam..
kalau tak fengsan aku!!..

ini gambar hari pertama..
aku bertugas kat hall A untuk demo masakan..
keje aku senang je...
edar-edar resepi..
tapi aku kan pemalu....heehee..
meoW meOw je nak edar..


orang ramai suke pergi ke booth yang ada makan-makan kan...hehehe...penoh sajork...


inilah Chef kami.. :) sempoi giler chef neh...


pierre andre yang terlindung...miahahah..ada jugak tuu name dia..:)

JOM G MAHA...
aku neh nak mengarang ayat cerita kehebatan MAHA kali ini tak dapek la...ape kata korang pergi sendiri..sebab aku pun tak sempat nak jalan-jalan lagi..asek-asek ke HALL A takpun ke HALL D untuk makan....makan itu penting yerr..:)..

so...jom la ke sane jumpe aku yerp...haha..perasan artis betul daku neh.. :)

ini bukan aku...

Share:

0 komen: