November 9, 2010

Terima Kasih Bonda Kerana Melahirkan Saya..

kebiasaan selepas menambah nilai kredit henpon..
aku akan menalifon bonda..

ngadu domba kat bonda wang yang dihabiskan untuk sambut kelahiran myOrange adalah RM1000++..

tiba-tiba..

bonda : kenape?..tak cukup ker?..nak duit?

aku : eh..ade je duit lagi..

heeeeeeeee..di usia yang dah macam neh..bonda still offer duit lagiiiii..... :p.. maluuuuuu....






saya sayang emak bukan sebab emak selalu melimpahkan harta beliau buat saye..hehehe..tapi sayang saya pada emak saya tidak dapat diluahkan dengan kata-kata..

dua minggu lepas saya balik kampong wif housemate....bila nak balik ke sini..hanye ucapan terima kasih sahaja yang tak henti-henti keluar dari mulut saya....terima kasih kerana melayan housemate saya dengan baek....terima kasih sangat-sangat...ucapan terima kasih yang dalam keadaan sebak sebab saya rasa saya dah macam menyusahkan mak saje...haiks..nak luahkan pon tak tahu macam mane tapi saya kenal emak saya...sebab tuh bila ada yang nak datang rumah dengan cara tetibe..saye memang tak berapa nak berkenan sebab nanti emak saya yang akan kelam kelibut...kesian kan....

nak tahu tak rahsia kenapa saya masih belum fikir pasal kahwin??..

sebab saye taknak menyusahkan emak saya dengan belanje kawen yang akan menghampiri puluhan ribu ringgit..saya rasa saya belum bersedia untuk melihat wang emak saya habes kepada saye walaupun mak selalu cakap wang dia adalah untuk anak-anak sedangkan saya rase wang emak saya perlu dihabiskan untuk emak saya menjejaki KOTA MEKAH lagi dan untuk hari tua emak... (-_______-)

*erk..kenapa saye buat entry neh macam karangan budak sekolah sahaja....saya sayang mak saya!!!...

Share:

1 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

teringin nak naik myorange....hehheheh

adakah ia mempunyai 4 tayar? hehehe