Followers

November 8, 2010

Saya Rasa Nak Tumbuk Awak..

kihkih..
tajuk aku agak gempak kan..
betul la tuuu..
memang betul pun..
memang betul aku rase nak tumbuk orang..

tengahari tadi aku rase nak tumbuk orang..
siape?
dia la..

sekarang neh ape yang aku rase..

kalau aku diam...
seolah-olah macam aku biarkan aje ape yang dia dah buat kat aku...

cibilakak..

tapi...
kalau aku kecoh..
aku pun tak tau ape akibatnyer nanti..

yeshhhhhhh.....
tangan aku dah gatal-gatal nak tumbuk orang nehhhhh..
canneeeeeeeeeee...........


**hey awak..orang tak maafkan awak tawwwwwww....dosa awak besar kat owang!!!fullstOp!!
Share:

1 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

saya baca n3 awak...dan terasa takut awak nak babap saya hehehhe