November 19, 2010

Saya Anti Dengan Kereta Besauuuu.....!!!!

Ini kisah dua minggu lepas rasenyerrr....

rumah aku simpangnye ke kanan..
depan aku ade dua kereta besauuu dan berjenama punyeee...
di simpang kanan ada satu kereta besau punyee jugak....

punye la lahabau kereta besau di simpang kanan itu dia bagi dua kereta besau di depan aku je jalan dulu...

tibe tang kereta aku yang kecik punyeeee neh..dia leh selambe je jalannnnn.....padahal aku betul-betul belakang dua kereta besau..dekat jeee...

so nak tak nak...aku terpaksa la jugak bagi laluan walaupun ikut undang-undang dia yang harus berhenti bagi aku laluan....

sangat hawau kan?...
mentang-mentang kereta dia besauuuuu....
dia boleh buat kereta kecik aku camtuuuuu.......

Ini cerita pagi tadiii pulak...

aku berhenti di traffic light....
kalau berhenti..kompom-kompom la lampu merah...

tibe tang lampu hijau..
baru aku nak tukau ke gear D4..
kereta berjename punyeeee di belakang aku sudah hon-hon..

pale hotak lu!!!!...



Share:

3 komen:

tukangcerita said...

hahahaha
ceh ! org tuh nk belagak la tuh
mntg keta dy beso
me too der
mmg anti ngn keto besauu nih
XD

deatH_luVer said...

berlagak tak ke mane beb..
takat atas dunya jerk...

wa sedar kete wa tu kecik..
sob..sob..sob...

tunggu la nanti aku bawak lori terus...
:)

chenta said...

dah keluar dah longat melaka tu..heheheh