Followers

November 20, 2010

Kisah Jiran Satu Blok..

hari tuu keluar rumah..
nampak budak kecik sedang menangis disamping emak dia..

aku tegur..
"kenape dik..nak ikot mak g keje yer?"..

aku senyum..
budak kecik tuu pandang aku takut-takut..

mak dia?
buat tak tahu saje..

masuk lift.
kakak tu tekan butang lift..

aku nak ke G..
tak perasan pulak kakak tuu nak ke tingkat laen..

aku duk senyap2 je tanpe perasan yang butang G tidak ditekan..

dia masih lagi dengan muka tak boleh blah dia..
masam mencuka..

think positif..
ada masalah la tuu...

bila kakak tuu dah keluar daripada lift..
baru aku perasan dia tidak turun ke Ground Floor..
dan disebabkan butang G tidak ditekan...
maka naikla aku ke tingkat atas balik!!..

erk...

tolong menolong amalan mulia kan..

Share:

2 komen:

~ceRRy beRRy~ said...

akak tuh datang bulan kot!
eheeee... ;p

deatH_luVer said...

hahaa...
ye la tuuu kot..
sabau je laaa...