Followers

November 22, 2010

Ketuk


ada tak satu RASA yang aneh...
bila korang nak makan je...kepala korang akan rase diketuk...
bila korang dah terlebih makan je..kepala korang akan rase diketuk...

uarghhhhhh...
aku tensen neh wooo..
makan berlebihan dengan jayanyer beberapa minggu neh..

kan besh konon-kononnya ada RASA itu..
supaya bila aku nak makan je terus tak jadi sebab takut kene ketuk...
mueheheheheehe....
ntah ape2 aku neh..
(*___*)


dagu sudah ke arah dua lapis bagaikan kek lapis yang sedap ituuu tapi fenomena yang agak tak sedap bagi akuuu tetapi amat selalu mulut neh nak makan yang sedap-sedap...so sadap je la kan nak cantik-cantik macam fazura tuuu.....

Share:

0 komen: