November 20, 2010

Kesimpulan Dari Drama Sabar

korang nengok tak drama SABAR..
pelakon utamanya NORMAN HAKIM dan ABBY ABADI...
jam 10pagi hingga ke 12 tenghari tuu...
aku suka je tengok..

sebab sampai sekarang aku akan ingat dialog ABBY ABADI dan REMY ISHAK...

ABBY ABADI
"tiada masalah"

REMY ISHAK
"sikit punya hal"

kalau la aku dapat hati yang macam abby abadi tuuu....pelanggan marah camne pon dia boleh cakap "tiada masalah"...dengan senyum lagiii....

haiks..susahnyer.....

walaupun ada orang akan mengaku dia boleh buat macam ABBY ABADI..tapi bagi aku manusia takkan sesempurna mane....pasti akan mengeluh jugak...


::tengahari semalam nengok drama SERINGGIT di RTM....suke ayat ini..MELABUR-LABUR TERUS LEBUR....ayat yang sesuai bagi orang melayu yang selalu nak cepat kaya..
Share:

0 komen: