November 3, 2010

Dia LO...dan Aku VE...

seperti korang sedia maklum..
aku telah membawa diri ku ke kampong halaman terchenta pada hari sabtu..
maka tidak terjadilah seperti di entry ini yang aku mengatakan aku akan pulang pada malam itu....

so di petang hari yang permai ketika hujan baru berhenti..
angin pon hagak-hagak sedap je menyapa tubuh ku...
erk..kenapakah ini..
ayat berpuitis bagai..hahaha..
jiwa tengah senang kot...

kami pon gerak ke padang kemunting ataupun kamunting kot..
lupe aku..
berfotogedik di situ....

pergi berempat..
tapi yang berposing bagai adalah dua orang..
jangan tanye aku kenape..

lagak mereka yang dua orang itu..
bagaikan artis.
asek-asek..
"no camera plishhh"
mencik akuuuuuu...


gambar ini kazen aku komen di facebook berbunyi.."tegapnyerrr"..
ape yang tegap pon aku tak tahu..
perot ku itu kot yang tegap...
T____T..
nangeshhh



peace dan moncong ituuu..
oh..cahaya keimanan sedang perlahan-lahan meresapi wajahku..
heheh..mudah-mudahah diperkuatkan imanku...
ecehhh...


aku cube untuk renung kehadapan..
tapi wajahku itu tidak boleh lari dari kamera..
woohoooooo..kata fotogedik bagai...
miahahahahah


lala itu housemateku..
kami sedondon kan..

dia LO....dan aku VE..
:P
Share:

1 komen:

saya_arief said...

smart lah gambar..
kalau layan jiwang sowang2 besh kat situ..
haha..
;P