Followers

November 22, 2010

Bukan 20 November

aku berada di kampong pada sabtu dan ahad yang baru lepas neh..

pagi sabtu..
bawak anak-anak buah ku ke pantai..
mereka-mereka itu mahu mandi laut..

balik dari mandi laut tersebut..
masuk-masuk je rumah..
aku telah didendangkan dengan lagu Selamat Hari Lahir...
tercengang-cengang..
siapa punye besday hari ni...

ufff..terharu beb..
besday aku rupenyer...
tapi besday aku 20 Disember bukan 20 November..

apekah ini..apekah ini..
sadis...



kronologi terjadinyer sambutan sebulan awal..

1) bapak sedara tercinta ai telah menalifon kakakku memberitahu bahawa hari tersebut adalah hari lahir ku...
2) dengan gelojohnyer kakak ku telah menyuruh hasben tercinta beliau beli kek...tetapi menurut beliau..beliau pun kompius samada besday aku bulan disember atau pun november..tetapi agak sombong mahu bertanyekan padaku kerana menurut beliau mahu buat suprise....
3) mendapat pengesahan dari bonda tercinta bahawa kelahiran ku adalah di bulan disember...miahahahaha....padan muka.....nak seprais sangat la kan....
4) maka kek itu adalah dimakan oleh anak-anak buahku...rezeki korang la anak-anak..


ica yang asek makan dan makan dan makan sahajeee....

Share:

3 komen:

chenta said...

happy becoming besday awak! ^_^

deatH_luVer said...

hehe..terima kaseh..
awl benau wishnyer...
:P

chenta said...

sbb awk dpt kek awl!hehehe