November 3, 2010

Bila Status Perhubungan Sudah Bertukar..Hati Aku Dup Dap...Dup Dap....



status
dia yang di atas ini..
bukan status aku..

status aku neh ontah bilo la nak bertukau...
hahahahaha...

alhamdullilah..
akhirnya dia tukau jugak status perhubungan kat facebook tuh..
kalau tak..
aku nengok pompuannya sajork la yang apdet status perhubungan...
eh..entah-entah pompuannya itu yang mengapdet status beliau..
hahaha...
jahat betul pemikiran aku neh...

profile picture pon dah
gambau anak dia...
alhamdullilah lagi sekali..
:)

eh..kenape aku kecoh-kecoh hal dia kan..
dalam hati ada taman lagi derrr..
haha..
tuh yang terbuat entry ini
Jauh Di Sudut Hati...
:)

dan korang kene paham..
aku takde life yang seronok untuk aku conteng-conteng kat sini..
maka suka hati aku la nak conteng-conteng pasal dia lagi..
kenangan kan..
dia kan kenangan aku..
hahahahahahah....
bwekkkkk..

*aku komen dengan ayat "pheeewitttttttt" tapi dalam hati terseret la jugakkkkkk.....
Share:

4 komen:

AISHA SAAD said...

haaa, dia tuh ex ko ker??
terer gilaa, ko boleh tngok mcm takder pape.. hermm.

deatH_luVer said...

ex ker?
taklah..
kawan paling rapat sampai menerbitkan rase suke pada dia.....
:)

pasrah je la aishaaaaa...
tak semua yang kita suka kita akan dapat..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

takpa2....ai doakan kebahagiaan yu gak k...lepas ni yu lak tukar status...amin....

<3

deatH_luVer said...

hehe..
ye la yu..
AMINNNNNNNNNNNNNNNN...
*ai kasik panjang sket amin tuh..
hikhik\