November 11, 2010

Benda Percuma Wehhh....Jakun Sekejap Aku..

bila dah masuk cawangan baru neh..
so suasana pun baru..

mase mula-mula masuk..
aku tengok majalah berlambak-lambak kat cawangan neh..
majalah terbitan karangkraf okeh!!..

aku lak memang jenis suka membaca..
suke sangat laa....
rase nak grab bawak balik umah sajork..

tadi mereka hantar lagi edisi yang terbaru..
walaweh.
terus buntang-buntang biji mata aku..
miahahahhahaha...

setiap satu majalah..dia bagi dua..sorga kan.. :)


ini aku jumpe di Majalah Rapi..yang mukadepan dia adalah aku..eh..salah...yang muka depan dia adalah ELYANA....

100 Tip Kurus!!!..
Jom!!!...

Share:

3 komen:

Dia.Honey said...

apekah tips nyer?

deatH_luVer said...

tip nyer kenela beli majalah RAPI!!..
hikhik

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

majalah rasa mcm menarik jer

resipi dah ada tu...DL bila nak masak2 ehehhee