November 3, 2010

Awal Ashaari Kan Lelaki..

Aku Baca Kisah AC Mizal..
Aku Baca Kisah Ameng Spring..
Aku Baca Kisah Nora Danish...
Aku Baca Kisah Artis-Artis yang Join Sehati Berdansa Lalu Bercerai Berai..

Aku Nak Cakap Apa Lagi Ea...

Lelaki..
Nak Aku Benci Lelaki..
Arwah Abah Ku Seorang Lelaki..
Kalau Takde Arwah Abah..
Takdelah Aku Lahir Kat Dunia Neh..
Takdelah Korang Leh Baca Blog Aku Neh..

Lelaki..
Nak Aku Anti Lelaki.
Abang-abang aku adalah Lelaki..
Mereka Yang Akan Mewalikan Pernikahan Aku Besok..
Takde Mereka..
Aku Kene Guna Wali Hakim...
Tapi Wali Hakim Itu Kan Juga Lelaki..
:)
Kalau Aku Anti Lelaki Jugak..
Maknenyer Tak Khawin La Aku...

Lelaki..
Nak Aku Marah Sangat-Sangat Kat Lelaki Pun..
Aku Kena Ingat Satu Je...
ALLAH dah Menciptakan Hawa Itu Untuk Adam..
:)

yang penting..
Awal Ashaari kan Lelaki..
Rugi wOOoo kalau Aku Benci Lelaki..
hahahahahaha..

Share:

1 komen:

Atin said...

xpela, u will find the one that being created for you one day!