Followers

November 16, 2010

Aku Nak Beli Pengalaman Kahwin Dengan Awal Ashaari...



BOLEH?..

agak-agak kalau semua PENGALAMAN itu boleh dibeli..
mesti seronok kan....

aku pergi ke pasar lantas bertanye pada seorang penjual
" makcik..saye nak rase pengalaman menjadi artis popular sekilo ..."

mau dan dan itu jugak makcik itu bagi aku pelempang...

(-_____________-)

*aku rase RUGI tidak dapat rasa pengalaman itu...tapi ada orang ingat aku rase RUGI di dalam maksud wang ringgit hingga sanggup nak bayar gantiRUGI tersebut.....terkedu!!!

SENYUM...
Share:

4 komen:

::FAIZ FARISH:: said...

hehehe.....lol

miss faten said...

why awal?
i prefer urm fahrin kot.
walau dia garang tapi hebat :PP
hahaha. berkelelakian XD

deatH_luVer said...

faiz^^LoL jugak..haha

deatH_luVer said...

fatin^^
huuuu..
garang dan naik tangan?
fuhh..serik dengan lelaki sebegitu..