October 7, 2010

Tiga Hari Lepas Saya Boleh Update Laju - Laju...Tapi Hari Ini Tidak Tahu Lagi..Sebab Takut Bos Saya Lempang Saya Laju-Laju Pulak....

Tiga hari yang berlalu bagaikan sOrga...
boS tiada di OPis..
update blog pon laju-laju....

tapi hari ini..
tidak tahu lagi bagaimana....

sebab..
bos saye sudah ada!!!!....

kalau dia ada...
berkemungkinan kebizian akan melanda...
berkemungkinan tak sempat nak taip tajuk..bos dah panggil....
berkemungkinan baru je nak taip huruf pertama..dia dah panggil...
dia memang suka panggil saya..
mungkin nak suruh saya exercise bangun duduk bangun duduk..
terima kasih bos sebab benarkan saya "bersenam" dalam opis.....

sO sila belajar untuk rindui saya!!...



eyp..today de jamuan raya di opis!!yummy!!..

Share:

3 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

time makan jamuan raya..ingat ai wokeh....hehehhehe....

bos yu suker panggil yu..sebab yu comey la tu..dia suker tgk yu...[ayat penyedap hati]

kekekekek

deatH_luVer said...

haha..selalu ingat yu taw..yu je suke2 pibet blog...sedeh oh!!

ai tahu ai comey yu..yu takyah cakap...miahahaha...larikkkkkkkkkk....

Rara Nasiha said...

ala, memandai la curik masa untuk blogging..k? :)