Followers

October 6, 2010

Slot Akasia Chinta Vs Slot Lestary Asmara

dulu masa ada astro..nak nengok tv pon rasenyer tak de la sangat..sejak takde astro kat umah neh..bukan men rajen lak ngadap cerita bersiri...kalau dulu.......tanyela..memang sumpah aku takkan tengok sebab lotih oh layan cerita bersiri neh.....

tapiiiiiiiiii.....


tapi sekarang neh aku la orang yang akan duduk depan tv setiap hari Isnin hingga Khamis , 6.30 petang - 7.30 malam mengadap cerita Chinta...walaupun pada mulanya...malas gilos sebab ada
fasha sendat sandha....skang neh ku ketepikan kisah hot fasha sandha demi untuk menghayati cerita neh...

semalam dah bermula kisah dia di Kuala Lumpur.....kita nantikan la kisah CHINTA seterusnya yang seolah-olah menyalahkan takdir ALLAH...

kengkawan, ingatla..apa yang terjadi adalah di atas kehendakNYA..apa yang berlaku semuanya akan ada hikmah..jangan sesekali menyalahkan TAKDIR....kita akan nampak PELANGI satu hari nanti walaupun ketika ini HUJAN membasahi....eceh..pakai hentam je ayat2 aku neh....


Cerita kedua yang aku tunggu sangat-sangat setiap minggu adalah cerita ASMARA!!...woW...sangat hensem oh mamat neh....SHAZ JAZLE namenyer...tapi tatapppp tidak boleh lawan AWAL ASHAARI.....haha..nak jugek AWAL ASHAARI tuh....jangan tanye kenapa aku suke AWAL ASHAARI sebab aku sendiri pon tak tau sebab ape..maybe sebab AURA dia... herOinnyer pulak FAEZAH ELAI.....agak cantik....tapi disebabkan dalam drama neh dia agak kerek..so macam aku tak berminat la sangat...huahaua....dah name pempuan..harusla takdOp nak minat pelakon perempuan sangat..... *_____________*

oh..otak aku dah tepu dah...tak tau dah nak cerita tentang drama ASMARA neh...huahauha..maapkan yerp..sebab aku bukan seorang pencerita yang baek...tapi cerita ASMARA ini macam cerita dalam novel sajOrk..mula-mula benci lepas tuh suka.....lepas tuh akan adalah rintangan bagai-bagai......

tapi aku sukeeeeeeeeeee.......................

jom layannnnnn cerita neh sekurang-kurangya korang takdela merayap malam-malam..hikhik..tetibe je bagi nasihat kesosialan.....

Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

cik donattt....saya suker tgk citer ASMARA...hehhehe....

deatH_luVer said...

saye pulak suke ASMARA @ SHAZ...hahah...