Followers

October 13, 2010

Serius Saya Jeles Sangat Dengan Awal Ashaari Neh...

Kenapa kan...
kenapa???..
Kenapa status dia kat facebook ramai nau orang komen..
beratus-ratus pulak tuh....

dan kenapa status aku puluh-puluh je....
kenapeeeeeeeeeee?????
tacing taw ai selaku girlfriend Awal declare sendiri neh.. T__________T
huhuhuhu

erk..
tolong sedar diri sikit uitttttttttttt...
ko tuh sape kan..
miahahahahahahahah...

tapi serius aku pelik..
kenape ada orang suke nau komen status di facebook artis-artis neh...
padahal bukan artis tuh balas balik ponnnn..
tak pernah pon aku raseee dorang balas......

baek korang komen kat status aku...
kompom-kompom aku akan balasssssssssss balikkk....
:)
Share:

3 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ai rasa ai ada komen kat fb yu kan....?

heheh still touching2 ker? kekekkek

Cheq Tun said...

oittt..xleh blah statement ko kan.. xberingat..

aku pun nk jadi awek awal la..

hahahaha...comel2

IN said...

gap orang populer, standard la kan kui3..