October 6, 2010

Saya Rasa Nak Membebel Tapi Saya Tak Tau Nak Bebel Apa....


ye..
Mao Membebel..
tapi tak tahu nak membebel ape...

hari ini takde buat kerja langsong..
apekah?
bukan hari neh..
semalam pon yer..

bos baru je masok opis tengahari neh..
siap sedia je la terima arahan..
phewwwwww....

okeh..seriyes takde idea nak membebel...

terima sms dari seseorang..

"KAMU JAHAT"..

tetibe nak nyanyi lagu STACY iaitu JAHAT...

Jahat ker aku?...jahat la kot kan sampai ada orang sms macam neh...kang tetibe menafikan kang..kata aku perasan sendiri...ye...aku ngaku memang aku JAHAT...biarla dia je tau kenapa dia cakap aku JAHAT....sering kali tak tunai ape yang aku cakap kot.....seringkali "berhutang" kata-kata dengan dia....taknak komen banyak2 dalam blog sebab aku tau dia tuh baca blog neh.....SELAMAT MEMBACA KAMU!!!.... -_______-

SAYA SANGAT JAHAT!!..

kahkahkah.kenape dengan entry aku neh....emO sebab lapau kot!!!...
Share:

6 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

jahat nya kamoo...jahat nya kamoo...

* tetiber kuar lirik stacy..


hahhaha...sabor ler cik donat..
dia saja nak gurau2 kot....hehehe

Nana iidyLL said...

kamu kejam bley tak???huhuhuhuhu

deatH_luVer said...

hahahaa..
tengah sabau la neh cikyanie...

sabau tuh kan separuh dari iman...

deatH_luVer said...

nana^^boleh..boleh..ape2 pon boleh...

:)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mana n3 cinta gadis kilang? baru nak komen heehe

deatH_luVer said...

hahahaha......
save dalam draft sudah!!....

t la publish balik..
tetibe keseganan melanda!