Followers

October 12, 2010

saya dalam keadaan tertekan neh..bukan tertekan keyboard tapi perasaan yang tertekan.....


esok kena outstation ke batu pahat..
ada kursus..

dari 13.10 hinggalah ke 17.10...
lepas tuh apa yang buat saya tertekan..

ialahhhhhhhh......

18.10 saya dah kene lapor diri ke tempat baruuuuuuuu..............

satu hape pon saye tak kemas lagi..

nota serahan tugas pon saya tak buat lagiiiiiiiiiiiiii....

jadi agak2 saya harus tertekan takkkkkkk???????????

update 04.52 petang :: tidak jadi lapor diri 18haribulan atas sebab-sebab tertentu...walawehhhhhhh....sangat kontroversi betul pertukaran aku neh!!...
Share:

3 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

yank...selamat ber"outstation"

kalau boring2...ingat2 lah diri si gebuss ini ehhehehhe

Sinchan Nakal said...

lahhhhhhh
napa mintak tukar.
xsyokla lepas nie...
nak berjimba dengan kamooooooooooo

IN said...

batu pahat?