October 4, 2010

Menonton Filem Magika Adalah Sangat Seronok....



menOntOn Magika di WangsaWalk WangsaMaju bersama hOusemate...
sangat terUja!!...

serOnok!!..rugi kalau korang tak tOntoN..tapi satu je yang aku nak ingatKan..kalau korang tak minat filem muzikal....jangan tontOn..sebab filem ini dipenuhi dengan lagu-lagu...

dan aku ketawa di dalam pawagam...so maksudnyer filem ini adalah kelakar la jugak kan.....

filem ini menampilkan Diana Danielle, Mawi, Ziana Zain, M. Nasir, Ning Baizura, Nabil, Saiful Apek dan Senario



Lagu Yang Paling Aku Suka dalam Filem Magika ini...

Baik Kau Pulang Segera

Apa kau buat di sini budak
Tahu tak ertinya mara bahaya
Lama tak nampak budak sebaya
Semuda kau remaja

Tapi jikalau ku jadi engkau
Pastinya takut dan aku cabut
Di sini bukannya tempatmu
Baik kau pulang segera

Tapi pak cik saya kini mencari
Adik saya yang hilang
Boleh tak pak cik beritahu
Manakah harus saya tuju

Susah nak cakap tadi ternampak
Dia bersama nenek kebayan
Jangan berangan tunjuk berani
Seorang wirawati

Tapi jikalau ku jadi engkau
Pastinya takut dan aku cabut
Di sini bukannya tempatmu
Baik kau pulang segera

Tapi pak cik takkan nak ditinggalkan
Dia bersendirian
Boleh tak pak cik beritahu
Manakah harus saya tuju

Ku pun tak pasti entah ke mana
Budak kecil tadi dibawa pergi
Haruslah sedar mungkin kau juga
Menjadi mangsa seterusnya

Tapi jikalau ku jadi engkau
Pastinya takut dan aku cabut
Di sini bukannya tempatmu
Baik kau pulang segera
Di sini bukannya tempatmu
Baik kau pulang segera


copy lirik dari sini ---> http://liriklagu.biz


Share:

4 komen:

chenta said...

wah..pink blog!i like!!

org nak tgk magika semalam tp tak jadi atas sebab2 yg menyedihkan :(

deatH_luVer said...

kenape nak bersedeh?..
tidak perlu okeh sya...

g tengok magika..
mesti leh hepy...
jgn layan sangat!

chenta said...

ade la sebabnya...semlm ada dua benda kempunan sgt.. :(

takpela..ntn free, br g tgk..

Nur Areefah said...

hee dah tgk 2 kali XD
agak menarik :D
syok2k~