October 7, 2010

Lu Tak Pernah Rasa Bosan Ker?...


ini soalan yang housmate aku tanye malam tadi...
dia sangat pelik bila mengakui tidak pernah melihat aku bosan...

BOSAN di dalam ertikata ape ea dia maksudkan??..

BOSAN dengan life aku sekarang?..
kompom sesangat memang aku BOSAN..
pergi kerja balik kerja..
kalau rase nak kuar malam....aku keluar..
kalau rase nak menternak lemak...aku tido awal...

nak jugak balik rumah terus memasak..
lepas tuh teman suami makan..
suami pon terOS cakap SEDAPNYE AWAK MASAK!!...
*agak keterlaluan bagi aku yang memang agak kurang pandai masak...-_____-

nak jugak balik rumah terus amek anak kat nursery...
lepas tuh mandikan dia..
main-main dengan dia..
dan dia dengan pelatnya panggil aku IBU...
*oh..aku rindui isha!!...T______________T

tapi sungguh di tahap sekarang neh aku dah bosan dengan hidOp yang single neh...
tapi sesungguhnya jugak aku malas nak layan kebosanan ini...
hadapi dengan senyuman!....

apekah entry ini..apekah..seru aku sudah sampai ke?..miahahahahaha.......mane jejaka dari lima huruf itu ea?.. :)
:)
Share:

7 komen:

.::WaNiE::. said...

huhuhu

bertuah nak dengar laboo kata aku masak sedap

tp kdg2 sampai aku makan tak cukup nasi

haishh

Rara Nasiha said...

lelaki lima huruf? siapakah? wewiitt. :)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lelaki sungguh misteri tu
hahhaha

lepas suami cakap AWAK MASAK SEDAP...
awak pun kembang kempis tersipu2 malu kan? kekekkeke

deatH_luVer said...

hahha
aku tahu wanieeee lelaki memang takkan puji isteri walaupon sedap mane pon..walaupun dia tambah berpinggan-pinggan.....

rara^^weewittt....ntah...sape ntah..
:P

deatH_luVer said...

yaniee..
kembang kempis dadaku...
haha.tetibe nak nyanyi lagu indOn tuh....:P

adiek_galcute said...

aku pun sama mcm ko rasa gak..
hmm..ko rasa kita dpt ker tempoh alam tu??? harapan mcm agak tipis jer

deatH_luVer said...

kenape ko pk camtuh dik?
mungkin akan tiba waktunye jugak...tapi cume cepat atau lambat sahaje...