Followers

October 11, 2010

jangan sangka air yang tenang tiada naga....


betul..
jangan sangka air yang tenang tiada naga..
macam aku...

diam-diam aku bukan untuk dibuli..
diam-diam aku bukan untuk dipergunakan sesuka hati..
diam-diam aku bukan untuk diperlekehkan..

aku..
tak suka bila aku diam tapi sebenarnya aku mengumpul dendam..
takot sangat....
sebab bila dah kumpul dendam...
maka sampai bila-bila susah aku nak terima orang yang memperkotak-katikkan aku..

sensitif sangat ker aku?
ntah..
mungkin..

aku tak suka rasa ini..
sangat tak suka...

dalam beberapa hari neh asik tanye housemate..
jahat sangat kan wa neh..
takleh nak memaafkan seseorang..
kenape kan?..

dulu aku minta hati batu..
bila dah dapat..
aku jadi berbatu-batu camni...

tapi bila hati aku macam dulu..
lagi la aku tak suka...

Share:

3 komen:

Anonymous said...

apo ni? xphm dennn~

talkwithmykeyboard said...

biarlh hati batu.
hati keras...jgn lmbut hati...
biar..biar..biar....

|| A r a W a n i || said...

cis!
sapekah yg brani sgt memperkotakkatikkan teman gua ini!

Xpa beb..
sabar2..
sabar itu separuh drpada iman..
senyum dalam dugaan maknanya tabah..