October 8, 2010

Jamuan Raya Semalam..

baru sempat nak apdet..
pagi tadi ada kebizian sedikit...

neh pon agak rase malas nak apdet...
kenapekah..kenapekah..

majlis kalau ikotkan bermula dalam jam 12.30tengahari..
tapi nan ado ha..janji melayu katakan..
jam 1.00 tengahari lebih-lebih
aku lak sampai di opis sane jam dua belas....
kebulur wehhhhhhhhh....
pewot dah start sakit2...

ini adalah contoh orang yang memang dah lapau benau...cian beliau.... :) *bOs kuuuu ini..

bersama ibu mengandung lapan bulan...... :)

ditambah dengan housemate kuuu..cik lala...

masa kami baru sampai ade buah langsat dan rambutan sajork atas meja......

lepas dah boleh serbu..aku amek ini..iaitu sOto...sangat sedap!!...


lepas tuh aku belasah yang ini pulak......miahahahahah....sangat memang tak percaya... :)....makan sajOrk..

lepas makan itu..aku makan dadih....eypp..tapi aku punye dua sajOrk..:)

akhir sekaliiiii........adalah cendoL.......hohoho..

weh....kenape aku neh..kenapeeeee.....kenapee makan sajork neh....

tolong jawabkan untuk akuuuuu.....

Share:

2 komen:

Rara Nasiha said...

bestnye jamuan raya. :)

talkwithmykeyboard said...

mknlah selagi ada selera..cewaahh..hihi..
aishhh...cdapnyer cendol..aishhh..
yummy..yummy..yummy...