Followers

October 29, 2010

I-City

seperti di entry i-city dalam kenangan tuu..sungguh aku tidak percaya yang aku boleh dapat kembali gambar-gambar yang dah hilang tuuu...
senyum tak sudah aku..

hehe..walaupun gambar dalam tuh banyak....huhu..cume sedikit je dapat aku aplodkan kat sini sebab gambar - gambar laen sangatla menampakkan aku GEMUK...GEMUK yer kengkawan...........huwaaaaaaaaaaaaa...takleh terima kenyataan langsong aku neh...kenapekah...kenapekah...



dah lame tak buat muncung begini... :)

:)..no idea no caption..


aku..&..ntahsapenamamamatnehakudahterlupe..&..yaya

aku & yaya


aku dan lala..



aku dan yaya lagiiiii...

I-City sekarang amat cekik darah kan..dulu-dulu takde bayaran dikenakan..sekarang neh sekali masuk dah kene sepoloh hengget tapi boleh masuk safari tuuuu...

eh..mane ada benda yang free kan..

*kawan aku berdua tuh name nye LALA dan YAYA...aku pon nak tukau name laa...hikhik...
Share:

1 komen:

ken said...

sampai sekarang belum dapat pergi :)