Followers

October 18, 2010

Hari Isnin Sudah..Aku Di Selayang Dan Jiwa Aku Sedang Melayang....

aku dah kat selayang..
phewww..lega giler dah kembali ke selayang..
eh lega ker?..
:P

hari neh dah lapor diri pada Pengarah cawangan baru..
excited gilerrrr pagi2 nak lapor diri..
rase cem baru first time kerja kat jabatan ni...
miahahahahaha
sekali Pengarah itu suruh g minOm dulu....
macam tak biase pulek g minom pepagi kannn??...
hikhikhik..aduhai..skema kan aku...
:p
lepas dah settle lapOr diri...
aku minta tanggoh lagi sebab nak siapkan kerja sikit di cawangan lama...
T______T..

dan sudah siapkan sikit-sikit..
tapi nota serahan tugas aku tak buat lagi..
blur...
sebab banyak nau keje aku buat kat cawangan lame neh..
miahahaha..perasan..

blur sebab tak tau canne nak bagitau ape yang aku buat kat cawangan lame neh..
takkan nak senaraikan blogging,blogwalking,fesbuking,YMing n chatting segala bagai..
kalau yang itu memang aku dah laju-laju siapkan..takyah nak pk lembab2 camneh..

so dari aku blur-blur nak fikir apa senarai tugas aku kat sini..baek aku ngadap blog kejap......mencari SUMBER INSPIRASI dulu untuk mulakan kerja....eh..alasan..

*oh...sesungguhnya aku sedang blur nehhhhhhhhhhhhhhh..............
Share:

3 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

cik D naik pangkat yer? masuk cawangan baru...hehehhe...pengarah cawangan baru kacak tak? ghagaggagga

deatH_luVer said...

miahahaa..
naek pangkat apenyer..
tukau cawangan jek..
cari pengalaman baru....

pengarah baru neh pempuan..
takde makne kacaknyerrr....
:)

Wanita Mutalib said...

eh sama la senarai tugas kiter hee..