October 6, 2010

Cinta Gadis Kilang


Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu

kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"oit..rineh de helper baru masuk.."

"so?..."..

"chett..berlagak ko ea.."..

wahaha..malas tol aku nak layan mamat sorang neh..kalau layan memang aku tak siap hourly report neh..dah lar mesin banyak jalan...

tp...wut?...helper?..oh..dah mula dah bunga-bunga ros blink2 atas kepale....walaweh..kompom akan ada mamat hensem..

lalalalala...tetibe....berdegunggg...dang dung chuii...haiks..pandai2 je wat munyik macam itu...tipu!...

ye...kertas hourly report aku ke mane...barang nak hantar qc dah ke mane..

haisyoh....sape nak buat re check balik neh..

ko?..assalamualaikum je la...

"bro..nape neh bro...mata kat depaaannn laaa brooo......"...

erk..encem la mamat neh.......

"sory...sory..tak sengaja........"...

"ye...sory boleh naek lori kat depan tuh..minta kunci kat apek depan tuh okeh...!"

erk..hensem laaaa......bunga-bunga sudah blink2 kat atas kepale neh....kalah awal ashaari hensem dia...waaa......dah mula berkhayal puk pang atas pelamen....waaa....

ah..sadap u eyca...-_________-

mane doraemon...minta kembalikan dia ke zaman sekarang...

pling...ouch..okeh!..

"okeh..takpe..saye maafkan...helper baru ea?.."..

"yup...saye minta diri dulu...minta maaf banyak2.."...


akan bersambung kalau rajin..boleh?.. :)
Share:

2 komen:

Kujie said...

biarkan bunga berkembang

deatH_luVer said...

aduh..
malu bila sis kujie terbaca entry neh..
:p