Followers

October 19, 2010

aku mati kutu...kutu pon boleh mati kalau jadi aku kot..

berada di tempat baru..
dengan perangai nebes tak abes-abes aku neh..
memang la boleh mati kutu..

bukan tak pernah buat segala kerja kerani..
tapi bila dah nebes..
keje kerani pon rase cem keje Pengarah..
miahahahaha...

sungguh..
tak tau nak buat ape..

nak update blog pon agak segan....
rase nak kecikkan je window neh sekecik2nyer..
segan..

yela..
di tempat yang baru dan suasana bekerja yang baru..
tak boleh lah aku nak tunjuk..
"aku tengah takde keje neh..
so boleh la aku nak mentenet sampai lebam...."

mao lepas neh aku kene sound terbaeknyer dengan bos...

jaga tatasusila itu penting yer kengkawan..
kita kene memahami keadaan sekeliling kita dulu..
sebelum kita menunjukkan taring kita yang sebenarnye..
:)

*hari-hari aku nak doa sekarang supaya cepat la masa berlalu...nak balik!!..nak balik!!.......


**eyp...tapi kat sini ada pierre andre taw....wahahahahaha..syhhhhhhhh..wink..wink kat ext 4094 tuh....yu baca kan blog ai ibu..so yu tahu kan siapa pierre andre ituuu....SUMBER INSPIRASI kuuuu...

Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

♥~ wah...ada jejaka kacak nampak nyer lallalallal

Sinchan Nakal said...

kamooo bestnyer dah tukr tempat bru..
lebeh banyak kawan la macam ni....