October 26, 2010

Aku Bukan Duta Hurix's..

semalam bising-bising sakit gigi..
hari neh aku dah okeh sikit..
oh..bukan sikit..
tapi okeh banyakkkkkkk..

jangan ingat aku amalkan
petua ini....
takde makne haiks..
aku kalau bab petua-petua neh lembab sket..
bukan lembab tapi malas sebenarnye...hikhihik

aku makan PIL dan titiskan ubat..

nak tahu dari jenama ape..

inilah..

HURIX's

gile berkesan..
tapi takdela..
terus2 kau makan.
terus2 kau boleh elok..

aku makan ubat HURIX's before tidur malam tadi..
dan sapu ubat titis tuh kat gigi menggunakan cotton bud..
phewwwwwwwww...sangat la busuk dan pahit itu ubat titis..
pil dia pon leh tahan..
tapi dah name ubat kan..
mane ade yang sesedap big apple..
so tolan ajo laaaaa...

so resultnye...
pagi-pagi neh dah okeh..
tapi still lagi tak boleh nak mengunyah dengan enak sebab gigi rase ngilu lagi...
ntah ape la gigi neh..
tapi alhamdullilah..
sengal-sengal cam semalam tuh dah takde...
alhamdullilah..

so lepas neh..
aku dah ada ubat yang serasi dengan aku..
tidak perlu kumur air garam lagi..
sebab aku rase macam pasti-pasti je aku neh akan ngidap darah tinggi..
dah lar penyakit keturunan...
bukan kumur yang banyak..tapi banyak aku telan ada laaaa....
uhuhuhu..

so cari lah HURIX's bila anda sakit gigi..

(*______*)



*ihsan gambar dari www.alibaba.com
Share:

7 komen:

Wanita Mutalib said...

mana nak cari? :p

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

cik donat....semoga cepat sembuh..
jangan makan ais kerim..
hehehhe sejuk gigi yu nanti kekkeke

deatH_luVer said...

ita^^cari kat 7e jep..ada jek..takpun kat farmasi

cikyaniee^^baekla sayang..hikhik..

dee ridzuan said...

ye ke?
bagosss?
saya mao mencuba nie...

warrrghhh...
saket gigi selepas makan jagung rebus pakcik tuuu! huhuhu

deatH_luVer said...

yup
bagoshhhh....
cube la

tuh la sis..
makan jagong tak ajak saye..

deatH_luVer said...

yup
bagoshhhh....
cube la

tuh la sis..
makan jagong tak ajak saye..

rimaomar yusoff said...

sekarang sedang sakit gigi dr bagi ubat tahan sakit ..kalau tak tahan suruh telan panadol 2 biji