October 11, 2010

10.10.10

tarikh itu adalah semalam..
semalam aku adalah duduk di rumah sahaja..
bertemankan encik T..
encik TOILET okeh..
bukan encik TOMOK...

ulang alik ke tandas..
tak tau la ape puncanyer..
tapi mungkin sebab hari pertama peOt..

terasa kerugian di situ apabila tidak dapat mengikuti hosmet ke kenduri di sungai buloh..makan free ohhhhhhh....

lepas tuh bertemankan encik T jugak..
tapi kali neh encik T laen..
encik TIDO...

tido la aku di tarikh yang istimewa giler neh..
terasa kerugian kan disitu...

semalam jugak berlaku kemalangan negeri yang melibatkan sekurang-kurangnya 12 maut dan lebih 40 cedera dalam kemalangan membabitkan dua bas, tiga kereta dan sebuah van di Kilometer 223 Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Pedas..

aduhai..mual aku baca berita tuh....mual sebab terbayang-bayang mayat-mayat yang katenyer ada yang putus tangan..hancur lar...T________T...

sangat keramat betul tarikh neh..
Share:

1 komen:

adiek_galcute said...

hmm..aku lalu waktu tue kt ctu. jln mmg jem kete takleh jln langsg sbb bas tu da terbalik kt tgh2 jln. masa aku lalu polis, bomba suma blom sampai lg. cuma ada org awam jer yg tlg kt ctu. mmg dasyat la. aku yg dr m.tanah tido smpai kt tpt xcdent tu terus berjaga smpai kl sbb takut.