Followers

September 27, 2010

Sepupu Saya Sudah Kahwin..Saya Bila Lagi?....Miahahahaha

aduhai..
abaikan tajok itu okeh..
kita terus ke penceritaan..

semalam menghadiri majlis kahwin sepupu di Petaling Jaya...
dan yang beshnyer semua keluarga di Melaka datanggg...
yeah..dapat jumpe myMOM.... :P

Sampai-sampai je salam sape2 yang ada dalam rumah tuu..lepas tuh ape lagi kita MAKAN laaaaaaa......
lepas makan agak-agak boring terus ajak sepupu sepapat berfotogedik di pelamin!!..
seronok!!

sumpah!..
takde idea nak tOlis ape..
layan gambar je ea!..




bersama pengantin.....isya dah beralih arah pada cik lala...hampes!!


wif pakmat!!..


tak tahu dah nak posing camne lagi.....


tegak itu seni..


like dis piXa walaupun muka ku tak nampak....


cari mane tangan akuuuuu.......


bila ada yang merasa jeles melihat kami berfotogedik...bertambahla ahli fotogedik..

giler buhsan tak tau nak buat camne lagi dah...

macam sedap jekkkkkkkkkkkk...



Selamat Hari Raya Semuaaaaa...eh tetibe....

abes majlis ku ke rumah someone...sangat menyelerakan hidangan beliau..sape yer.....tunggu next entry yerp!!...
Share:

1 komen:

Cik Bucken said...

haha sape lagi kalau nak meriahkan kenduri kawen kalau bukan org macam kita yg gile bergambar ni kan???heheheh