September 1, 2010

Senyum itu boleh buat kita kenyang ker??...

kawan ku post di wall facebook beliau begini :-

JANGAN TERTARIK KEPADA SESEORANG KERANA PARASNYA SEBAB KEELOKKAN PARAS BOLEH MENYESATKAN..

JANGAN PULA TERTARIK KEPADA KEKAYAANNYA KERANA KEKAYAAN BOLEH MUSNAH.

TERTARIKLAH KEPADA SESEORANG YANG DAPAT MEMBUATMU TERSENYUM, KERANA HANYA SENYUM DAPAT MEMBUAT HARI HARI YANG GELAP MENJADI CERIA...



weewittttttttttt...korang setuju tak kepada ayat di atas neh?..


aku setuju bangatttttt...

1) rupa paras bukan leh tahan sampai ke tua......kedut-kedut gak nanti.......
2) kekayaan bukan menjamin kita akan kaya sampai bila-bila...entah-entah kekayaan itula yang akan buat diri kita merana......
3) yessss....orang yang boleh buat kita tersenyum adalah yang terbaik untuk kita sebab orang yang buat kita tersenyum adalah orang yang tidak akan menyakiti hati kita.....

tapi...ada sorang mamat tuh komen kat facebook...

SENYUM TU BOLEH BUAT KENYANG KER??..APE DAAA...

waaaaaa...aku sentap wOOoooooo........mmg la senyum tuh tak boleh buat kenyang....tapi agak-agakla ko nak komen camtuh..macam tak berfikir je ape yang ko nak komen..aku bukan suh cari calon yang asek tersengeh je 24 jam sampai takde masa nak cari harta....bukan juga suruh ko cari calon yang muka tak semenggah...muka yang ko sendiri tak de selera nak pandang.....tapi aku suruh ko berfikir...jgn terlalu mementingkan kekayaan..jangan terlalu kejarkan mereka-mereka yang cantik dan hensem...tapi nengok pada hati dia...nengok pada cara dia layan ko...kalau calon ko hensem / cantik tetapi ko asik berendam air mata jerk..buat ape......silap-silap ko akan mati merana......ishh..tak kuasa la dengan orang yang berfikiran sempit neh..uwaaaaaa..dia sudah buat ku terasa hangat!!!!!....
Share:

1 komen:

adiek galcute said...

btul2...bengong ar org tu. kita ppuan ni kalu sukati pun leh kenyang gak aper..huhuhu.
tp aku tgh sedih hati..