Followers

September 29, 2010

selamat tinggal lamb chop dan segala jenis makanan berkaitan kambing...



aku suke makan lamb chop..
sangat giler dengan lamb chop....
tetapi..
sejak akhir-akhir neh bila makan daging kambing..
aku sakit kepala.....
ngadu kat mak..
mak kata mungkin aku ada DARAH TINGGI...
macam tak percaye..
terasa kerugian di situ kerana apabila kita mempunyai DARAH TINGGI...maka makan KAMBING adalah dilarang sama sekali....

so untuk test same ada mak aku ckp itu betul atau tidak..[budus kan?]
maka aku telah mengeTEST makan kambing panggang di open house ari sabtu lepas....
so dengan secara tak sengajanya or secara aku yang memang suke menempah sakit telah mendapat sakit di leher pulak..

so kesimpulannya....
kompom ar aku memang takleh makan kambing!!
ohhhh..RUGINYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....................

**pergi dua klinik ari neh..tapi dua dua klinik taknak terima aku sebab tidak bawa buku rawatan.....hampeh!!.........

Share:

2 komen:

NeenaAnuar said...

Hi sis... thanks coz sudi singgah & follow my blog.. salam kenal! ;)

akubiomed said...

Aku ler boleh rasa-rasa kambing, saya nih kalau kuah kambing pun dah pening-pening tapi heran masa kat Dubai tahun lepas boleh pulak bedal musykil..musykil...