September 24, 2010

Sawan Satu Hari Setengah Internet Tiada~

aku memang boleh hidOp tanpe heNpon di Opis..
tapi tidak boleh hidOp jika tanpe internet di Opis...
dan bila internet tiada selama satu hari setengah...
maka terjadi la kebuhsanan yang melampau-lampau...

so korang semua..
jangan addict sangat pada internet..
macam aku neh..

kesian la diri korang sebelum korang patot dikesiankan..
eh..apekah...

ha.....
disebabkan ketiadaan internet semalam..
maka niat yang meluap-luap untuk apdet menu berbuka puasa nam pada hari selasa telah tertangguh..
punye la berkobar-kobar nak aplod gambar makanan tersebut..sekali sampai opis,internet lak takdOp....hancur hatiku terus!!..

em..dah lame giler tak berasap dapor rumah sewa..
tak berasap dari tangan aku je..
selalu berasap di tangan osmet...

so bila osmet cakap dia takleh nak buka pose bersama-sama..
mula la otak neh berhempas pulas fikir nak makan ape...
ye la..
selalu ada osmet,dia yang rajin masak..
neh bila dia de hal..
ha..amek kau!...
sob..sob..sob..terus rase down nak mogok taknak makan 24 jam..
boleh?..
tapi tetibe TING!!!..
hohoho..
tekak neh mengilhamkan mahu makan bihun goreng tomyam!!!..
cam senang je kot buat nyer..
campak2 jek..
haha..semua makanan campak2 je kan...
so berdesup g kedai cari bahan-bahan..

dan inilah makanan yang aku makan sorang-sorang ketika berbuka puase...sedehhhh...terasa sangat di perantauannnnnnnn.........sob..sob..sob..mak!..:(

korang jangan tanye sedap ke tak..kalau tanye aku..kompom ar aku akan jawab SEDAP GILERRRRRRr...ye la takkan ar aku nak malukan diri aku sendiri....:P..tapi boleh la jugek kalau AWAL ASHAARI nak pinang aku..kira dah boleh kawen la aku neh....moarhahahahaha....

Share:

1 komen:

Nur Areefah said...

macam dunia tak complete tanpa internet huhuhuhu~

btw nampak sedap jee makanan tu XD