Tuesday, September 28, 2010

Lirik Dadali Band : Disaat Aku Mencintaimu



Lirik Dadali Band : Disaat Aku Mencintaimu

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta..............

copy lirik dari : http://fuziifx.blogspot.com

9 komen on "Lirik Dadali Band : Disaat Aku Mencintaimu"

SaYa iNsaN bIasE on September 28, 2010 at 1:53:00 PM GMT+8 said...

kenapa ramai owang suke lagu neyh sekarang ?? cha baru download

deatH_luVer on September 28, 2010 at 3:09:00 PM GMT+8 said...

sedap lagu dia.
menyentuh rase..

hannie_luv_vespa on September 28, 2010 at 10:27:00 PM GMT+8 said...

btolbtol..
huhu..

DaHLia on October 4, 2010 at 4:21:00 PM GMT+8 said...

xpnah dgr...nnti ah sis try dgr :D

Azwandy Bin Muhamad on October 5, 2010 at 3:00:00 AM GMT+8 said...

Salam....

Lagu ni mcm kne je dgn apa yg berlaku dgn saya....
huhu...
sedih...

deatH_luVer on October 5, 2010 at 8:58:00 AM GMT+8 said...

salam kembali..
ohoh..jgn sedeh2..
kamo ensem..kamo leh dpt yang lagi cantik/cun/terbaik dari dia kot..

mulakan hidOp baru..

Radin Fadli on October 11, 2010 at 2:43:00 AM GMT+8 said...

saya pun ada kn mengena dgn lagu ni....
sakit hurm...

mish didey on October 14, 2010 at 3:02:00 PM GMT+8 said...

gurl 2 sape name ek?

Nurul Nisa Zulaikha on February 20, 2013 at 7:51:00 PM GMT+8 said...

@Azwandy Bin Muhamad..sob..sob..

 

[InaYusoff] Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez