Followers

September 29, 2010

Baru Ingat Nak Main Kutu Tahun Depan

kakak aku offer untuk main kutu tahun depan..
sebab dia nengok aku neh amatlah boros..
sekurang-kurangnya kalau main kutu..
boleh la gak menyimpan...

tapi baru tahu malam tadi kutu HARAM di Malaysia..
ada akta lagi tuu.....
Akta (Larangan) Kumpulan Wang Kutu 1971..
fullamakkkkkkk...
canne neh..
baru berniat nak maen kutu untuk simpanan sendiri..

walaupun orang cakap main kutu neh sama je kalau kita saving kat bank..
tapi bagi aku laen lar..
kita neh manusia..dah name manusia kan...
kalau saving kat bank..mesti akan keluarkan balik lainla kalau ada disiplin yang tinggi...
kalau orang macam aku neh..elok main kutu jek...
disiplin sikit sebab takot nak berhutang dengan orang...
tapi tak berdisplin kalau saving dalam bank..
:(


sweet kan.....

Share:

6 komen:

.::WaNiE::. said...

eh comel betul pic tu hikhik

ooo sudah haram eh

tak main pun :p

tp yeh simpan kat bank boleh keluarkan hikhik

|| A r a W a n i || said...

huh?
haram?
erk...

deatH_luVer said...

wanie^^tau takpe..tuh sebab aku malas nak simpan sendiri......boros itu adalah aku..

ara^^yep..
tapi haram disisi undang2 je kot..
huhuh..

akubiomed said...

Boleh ke main kutu sekarang ni dikatakan illegal tapi kalau setakat kutu kecik-kecik ok kot. Kalau tidak mana cekau duit road tax

akubiomed said...

Boleh ke main kutu sekarang ni dikatakan illegal tapi kalau setakat kutu kecik-kecik ok kot. Kalau tidak mana cekau duit road tax

deatH_luVer said...

aku pon rase begitu akubiomed..
mane nak cekau duti roadtax kan..
ish..