Followers

September 19, 2010

19.9.2010

apa ada pada tarikh ini?
Hari ini,skendulku yang tercinta melangsongkan perkahwinannya di kluang..eh tercinta ker?miahahaha.eyp,mulai sekarang kena tulis bekas skendul..:p

aku dijempot?
aku adalah tidak dijempot..walaupun aku telah menalifon beliau pada malam setelah aku melihat kad undangan beliau di facebook wife beliau..sadis kan..takpela,dia takot kot aku meroyan depan pelamin beliau memberitahu segala rahsia kami pada wife beliau..
aku tidak akan meroyan same sekali disebabkan aku percaya jodoh itu telah ditetapkan oleh Allah S.W.T.
Lainlah kalau aku meroyan,aku akan dapat duduk disebelah beliau di atas pelamin..bermimpi la aku kot..

Dan sangat pelik,bila msj yang aku hantar pada dia beberapa hari lepas iaitu selepas aku menalifon beliau sehingga sekarang tidak delivered..off hp ke dia?..jangan berumah di tepi pantai kalau takot dilambong ombak.eh tetibe berfalsampah pulak..paham2 sendiri la ea.

Manekan tidak beberapa minggu or yakni di bulan ramadan yang mulia,aku ada chat dengan beliau tapi langsong tak dikhabarkan berita gembira ini pada aku.apekah?..malah beliau sebenarnya telah bernikah pada bulan yang mulia itu!tidak baek tau sayang buat ai begini..hahaha.tetibe bersayang2 pulak..

Sangat pelik kan..aku neh kawan or bekas skendul dia yang telah ditipu hidop2?
Kalau kawan,mesti dia tiada masalah nak bagitau aku..
Ke dia telah menganggap aku mangsa beliau yang telah ditipu hidop2 lantas malu untuk memberitahu kerana akan tercalar kredibiliti beliau yang ku anggap sebagai seorang rakan yg sangat cool...

macam-macam manusia di zaman sekarang kan..

Haiks.termembebel lak di pagi hari.neh kalau mybff tahu aku tulis kt blog pasal skendul ku ini,mahu kene ceramah 4 hari 4 malam..huhu..

apdet 270910 :: dia inbox ku di fb memberitahu beliau bergadoh besar dengan wife beliau selepas aku kol beliau hari tuh..[erk salah ku ker?...salah dia rite?? sebab tak bagitau sudah menikah].. serta meminta maaf atas segala perbuatan dan minta halalkan makan minum dia...dan aku cume menjawab "okeh"..itu sudah cukup kan.... :)
Share:

4 komen:

miss faten said...

Wuuu :(
Ini lelaki aaaa, amat tidak berguna woo :((

deatH_luVer said...

tau xpeee dik.
If dia rase dia tak bersalah,tidak perlu mendiamkan diri sampai mcm ni kan.
Benda baik harus dikongsi walaupun akk pernah ada rase suka kat dia.
Haiks..

|| A r a W a n i || said...

sabar jek la bebeh..
ALLAH tuh kan maha adil...

deatH_luVer said...

sabar itu sudah lame jd milik saye ara..
:)