Followers

August 13, 2010

Tak Rasa Macam Kurang Menghormati Ker Bila Dah Pasang Lagu Raya Awal-Awal Ramadhan Neh?..

ntah..
bagi aku..
terus terang aku cakap...
KURANG AJAR!!

tidak menghormati langsong...
bagi aku RAMADHAN neh..
DATANGNYA DINANTI...PERGINYA DITANGISI..

tapi baru awal-awal RAMADHAN..
dah ada yang pasang lagu raye..

yang sadisnye..
sebelum puasa dah pasang lagu raye..
apekah ini..

aku bab - bab macam neh sensitif sikit....
sorry...
Share:

5 komen:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said...

huhu..
same le...
tak bape suke dgr lgu raye tyme pose...

NiZaM Limited said...

camtu la jadinya bila tak menghayati maksud puasa dan aidilfitri..
hari raya tu hari seronok, hari sambut kemenangan lepas sebulan kita berpuasa..

najib said...

memang benar pendapat saudari,tetapi semua orang ada pendapat masing-masing.Bagi pihak yang memainkan lagu,mereka menjalankan kerja mereka.Apabila mereka memainkan lagu,Iklan pun datang,lagu2 raya pun melonjak naik untuk dimuatturun.Dalam kes ini,semua orang ader pendapat.Janan terasa iyer saudari.Selamat berkenalan

deatH_luVer said...

qaseh n nizam^^pelik kan dengan dorang neh..
jelik dgn orang mcm neh...

deatH_luVer said...

najib^^hehe.tak terase pon..itu dari segi untuk iklan..tapi yang orang persendirian neh...yang dok pasang kat komputer opis neh.....ape cer bro?..takkan dorang nak tarik pelanggan untuk jual kuih raye kot...hehehehe....