August 2, 2010

Tadi Wa EL..Sok Pon Wa hengat nak EL tapi Opis Tuh Bukan Family Wa Punyeee...

tadi terpakse amek emergency leave bila bangun pagi2 kaki krem...neh mesti akibat naek tangga kat bukit gabai..baru sikit je kaki dah krem...nampak sangat malas nak senam....

dalam tengahari dah okeh sikit....itupun sebelah jerk..sebelah lagi still sakit..jalan pon dengkut2....kenape ntah...selalu tak macam neh....siap sapu cream mustajab kasi lega...ini ajaran sesat ciptaan aku..korang-korang jangan test.....

petang pula..hsmet n sis emy ajak g mydin selayang..laju jek nak ikot...bukan ape..saje je taknak manjekan kaki neh sangat...nak bagi dia exercise sket...tapi agak malu disitu bila jalan agak2 mcm orang tempang..huhu..tak sedau diri..masih lagi mao berjalan-jalan...

bagitau sis emy..dia boleh pula dok acah aku gtau yang mungkin aku neh ketegur mase berjimba-jimba di sungai gabai..oh..menakotkan....camne neh ea...nak EL tak esok????..
Share:

1 komen:

cik panadol said...

aloh...keje duduk je kt opis kan...tak kne jalan2 kn..g je la kje..EL2 nnt bad record pulak...

get well soon k..