Followers

August 17, 2010

Sudah Masuk Hari Ketujuh...Selamat Berpuasa!

eh..orang dah hari ke tujuh puasa..aku baru nak mengeWISH...eh..ayat apekah?..:p
yeay..ari neh hari pertame aku berpose..huhu..kantoi sudah!.... :p
rugi giler rasenyer hari tuh bila telah mendapat 'cuti' awal2 ramadhan lagi.. :(.
frust gilos!

balik kampong ari tuh pon...rase cem tak bermakne jek...
balik-balik jadi tukang rase pada makanan dan minuman untuk berbuka..
balik-balik kene masak untuk isha dan ahmad....
balik-balik makanan masuk mulut...hahaha..upss..

aduhai..tak rase lagi nikmat berpuasa...

jadi hari ini untuk meraikan first day aku berpuasa..hosmet aku yang terror memasak itu telah mahu memasak spageti untuk aku!...yippaaaaa....sangat sedap okeh spageti beliau..aku neh yang bertekak kampong pon leh masuk dengan spageti beliau.....nyummy...tak sabar betul!....


pixa digugel dari google.com

Share:

2 komen:

a d r e y n i e e l i s y a said...

walaweh...
baru planning mo wat western2 food or italian food utk bbuka..
hihih

dizzydude said...

wahhh!!sangat sedap..