August 1, 2010

Selamat Petang Ahad..

hye kamo-kamo semua..selamat petang ahad...

semalam langsong tak berapdet blog neh...bukan sengaja tapi kepenatan yang amat sangatt.......phewwww...menghabiskan separuh hari di sungai gabai, hulu langat.....menaiki tangga yang aku rase mao hampir 100 anak tangga..pancit mak nyah..huhu..waaaaa...terus rase takmoh jejak dah sungai gabai....ulu yam cukup!...hahahha..takdela..okeh ape...dapat gak menurunkan lemak-lemak kesayangan aku neh...

haiks...gambar?..nanti-nanti aku apdet wif pixa okeh..sebab sekarang neh sekeping gambar pon aku takde...tunggu budak2 laen aplod kat fesbuk....itupun kalau ada gambar aku..wahahahah..sangat malas nak bergambar kat sane..sebab mood telah dispoilkan....huhu.....ke aku sendiri telah spoilkan mud sendiri..ntah la....

okeh la..Selamat Menyambut Bulan Ogos Jugak!...
Share: