August 29, 2010

sayang itu ape?

hari ni berbuka di rumah kakak.
selesai berbuka,sembang dgn ahmad bukhary

aku : ahmad sayang mak ndak tak?
ahmad : sayang
aku : sayang itu ape?
ahmad : sayang tu peluk..

Olololo.bg aku,jawapan dia ini sangat swit.
tanye kali ke dua.

aku : sayang tu ape ahmad?
ahmad : sayang itu cinta..

Hee..pandai pun..tapi bagi aku sayang dan cinta adalah satu perkara yang berbeza..

*hari ini ahmad hilang dari jagaan kakak2 dia di jusco wangsa maju..ahmad kata ada org tarik tangan ahmad mase tue..huhu.menakotkan..nasib baik tidak dilarikan.alhamdullilah.
name ahmad sudah bertukar dari ahmad bukhary kepada mohd hakim ketika diumumkan oleh pihak jusco..kena ikot tips dari kak kujie(www.kujie.com)..letak kertas yg ditulis maklumat diri di dalam poket anak..
Share:

3 komen:

~ceRRy beRRy~ said...

ohh...
ahmad sgt sweet! =))

dee ridzuan said...

ica pun pernah ilang kat plaza sg mas... nak raya gak masa tuh... careless laa mama dia... [iaitu saya].. kecoh mencari akhirnya jumpa.. aduhai anak2...

'ahmad, sayang mak ndak selalu yerk' akk berkata bg pehak~~~ hehehe

deatH_luVer said...

cik ifa^^swit like mak ndak dia..

sis dee^^budak2 skang hyperaktif....susah nak kawal kan....seb bek jumpe....

hehehe...dia mmg kene sayang mak ndak dia....klu tak ..tak dapat cekelat..
*asik kene pau cekelat je skang neh...hikhik