Followers

August 16, 2010

jangan nak memekak sangat boleh tak?....

ada seorang manusia "memekak" di facebook - marah pada bos yang menegur sebab beliau lambat datang keje..tapi beliau mengungkit mengatakan beliau juga selalu balik lambat......

erk....apekah ini..beliau tak kira ker bape jam yang sudah dihabiskan pada facebook,twitter,blogger,myspace,friendster n segala bagai ketika waktu bekerja.....itukan juga telah mencuri waktu bekerja...tanggungjawab diri sendiri bila memilih jam bekerja...

salah dia or salah bos???

ada seorang manusia juga "memekak" di facebook - marah pada orang yang menegur dia yang asek bergayut sahaja..tetapi terfikir kah dia,bahawa pada waktu ketika dia sedang bergayut itu adalah waktu bekerja........ :)...

salah dia or salah orang yang menegur???..

aku takmoh memekak sangat sebab aku pon berblog pada waktu pejabat...so jgn la memekak yang boleh membuatkan keAIBan kita terserlah...

peace no war!...

*sebab tuh aku selalu tulis kat blog "oh..gaji dibayar untuk ini..so hadap je la...."..
*ayat itu pun dibuat setelah aku memekak cukup2 kat blog neh...hikhik.......
Share:

7 komen:

Wanita Mutalib said...

setuju...

kalu tak ditegur kang berleluasa..

bila ditegur, memekak pulak..

boleh lak camtu..

haih :p

NiZaM Limited said...

ramai sgt taksub dgn facebook..post status bukan2..maki hamun sana sini..ish2..

deatH_luVer said...

ita^^manusia kan..kita pon tak tau pe perkara yang kite rase okeh..tapi bg orang tak okeh....

nizam^^hehe....facebook tuh tak kesah pon..hak dia ler nak tulis ape2 pon..tapi sila pikir kesan dari ape yang mereka tulis tuh..:)

.::WaNiE::. said...

hahahaha

dulu beb dulu ada COUPLE ok yg jenis mcm ni

datang lewat dan makan kat bawah, bila ditegur, dia kata biarla bukan dia tak buat keje

kehkehkehkehkeh. bila ditegur datang lambat pun sume xleh

sbb dia kata dia buat keje

ngehehehhe. disiplin takdek tak guna jugak

-aku pun berblog time offis jugak kahkahkah

deatH_luVer said...

hihi..ye..baru aku tau ape ayat yang aku cari selame ini..

DISIPLIN!!..

disiplin yang penting kan beb...

mcm2 ah ragam orang yang makan gaji neh..

nuriz said...

yang salah dah mintak maap..harap dimaapkan je..kita tak pyh turut maki sama kan nanti kita gak yg dpt dosa free

deatH_luVer said...

nuriz sayang^^salah entry ke neh?..huhu..