Followers

August 5, 2010

Fesyen Terkini Aidilfitri 2010...Hangat!!!!!!.....


memang hangat!!!...
agaknyer sebab musim panas hari tuh....
tapi tahan ker nanti hangat di akhirat....
:)
aduhai..
sangat cantik lemak-lemak beliau...
Share:

14 komen:

nabilah_2908 said...

pakai baju..tapi berbogel..mcm ni la...

itu gambaran dr belakang...mcm mn la agaknya pandangan dari depan erk..? huhu....

jom ke APA KATA HATI pulak,
I MISSED THE BUS

Dia.Honey said...

macam gampang!! tettttttttttttttttttttttt....kan dah caroot...sorry tuan tanah...

deatH_luVer said...

nab^^kalu depan..kompom ramai yang pengsan..tap body cam body lelaki jek.tak tau la klu dorang pedajalkan...

dee ridzuan said...

ini sangat goojesss!

pada pompuan nie..'kalo ko kena rap jangan report kat balai! okeh'

hehehe...ok tak?

deatH_luVer said...

honey^^takpe...silakan mencarot..haaha..

sis^^mmg berani giler kan..tapi rasenyer kat mane neh ea..malaysia or indonesia?..

Wanita Mutalib said...

mother grandpa *baca ~ mak datuk*

wakakakakakakakaka..

deatH_luVer said...

hahaha......
pandai ita... :p

aSh aBd Rahman said...

yg depan tu canela.. gile betul

dizzydude said...

kenapa dia tak pakai bra jek tak payah pakai baju tu..kan senang..hampeh..tulaa,bilaa ada yang memandang buat2 muka marah..yang dia pakai macam tu sape suruh..cettt!!!

Kamsiah said...

melayu/islam ke tu?kalau bangsa lain,tak kisah...kalau la melayu,yg mengaku beragama islam..masya Allah...dunia akhir zaman

~ceRRy beRRy~ said...

YA ALLAH...

Malu nak pandang adala... ish3...

adiek galcute said...

babe..aku nk tgk ar pandangan depan. huhuhu..mana ko amik pic nie.

deatH_luVer said...

diek^^dari fb dak lyda..
banyak giler gambar2 menarik....
aku nak kongsikan kat sini..tapi takde masa sangat nak apdet...
huhuh...

Anonymous said...

die lupe nk pakai inner kot :-p ciannn... :-(