August 13, 2010

Buang Bayi Akan Dihukum Mati - Aku Sangat Setujuuuuuuuu...

aku terlalu sayangkan baby...
aku terlalu sayangkan kanak-kanak..

malah pernah terfikir nak ambil anak angkat..
tapi..
makan sendiri pon tak lepas..
canne nak bela anak orang kan....
buat naya je....
*bila la nak kaya neh..........

kejam sangat mereka yang buang bayi ni..
takde perikemanusiaan langsong..

Bagi kesalahan membunuh dengan niat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan,
sesiapa yang disabitkan kesalahan boleh dikenakan hukuman mati mandatori
manakala di bawah Seksyen 307 kanun sama iaitu cubaan membunuh boleh dikenakan
hukuman penjara sehingga 20 tahun

.

Share:

2 komen:

dizzydude said...

yapp!!sangat sokong!!tak ada hati perut diorang nie buang bayi..hukuman mati sangat sesuai untuk diorang nie..

deatH_luVer said...

tau takpe........
uff...asik2 terfikir..
kalau la aku kaye.....