Followers

August 16, 2010

Boleh dan Tidak Boleh..Aku Mau Meroyan Sebentar...

kenapa dia boleh..
kenape aku tidak boleh..

kenape..
kenape..

bukan salah dia..
ke salah dia sebab dia bersuamikan orang yang berpangkat di jabatan ini?..

aku?
aku cume pencacai bak kata mysis...

banyak yang aku kene belajar selok belok bekerja di sektor awam neh...

1) cari la suami yang ada pangkat..
2) bodek la orang besar....
3) jangan terlalu lurus sangat...

lagi ape ea..

t la aku fikirkan..

*eh..tentang apekah ini kan?..hanye mereka yang mengerti sahaja yang faham dan hanye mereka yang boleh membaca NOTES di facebook aku sahaja yang faham.....
Share:

2 komen:

Salmia said...

wah.. baru teringat lik pasal bende2 ni..

dapur tu pernah guna main masak2 dulu sbb mak dh xpakai.. :p

deatH_luVer said...

uwaaaaaaaaaa........salah saye or salah kamo neh..
dah dua orang dok komen kat entry yang salah........huhuh