Followers

July 5, 2010

Visitors who live in Ipoh???..

ish...aku rase aku taw sape ko..sampai 1 jam ea ko menepek kat blog aku semalam..nak korek rahsia la tuh kan..lepas tuh jangan lupe print blog aku neh tunjukkan kat dia ea....oh...berkaitan sms yang aku terima dari ko hari jumaat ari tuh wlupun ko pakai no laen..aku dpt cam gak..takde manusia yang akan sibuk2 hal aku dan dia selain ko okeh!!....yep..mmg dia ada keluarga dan maruah keluarga dia perlu dijaga...tapi pernah tak ko baca satu ayat kat entry tuh yang aku bagitau siapa ex bf aku tuh?..ada tak aku tulis name exbf aku tuh?..takde kan...malah dalam blog neh...gambar dia sekeping pon aku tak pernah tempekkan...so klu sape-sape yang baca blog aku pon..mmg takkan tau siapa exbf yang aku maksudkan..don wory lar...aku tau la canne nak cover baekknyer maruah dia....

ini bukan cerita rekaan @ raih simpati orang seperti yang ada anonymous komen kat entry aku yang
ini..mungkin anonymous itu ko kot....opssss....aku tak kata itu ko..aku cakap MUNGKIN...
Share: