July 30, 2010

Tangguh....Antara Suka Atau Tidak Sabar..

yep..sape2 yang pernah baca blog aku..mesti tahu yang aku telah diarahkan untuk bertukar ke cawangan lain...

sepatotnyer 2 Ogos neh dah mengadap bos baru,officemate baru,meja baru,kerja baru....dan segala-galanya baru la..tetapi pertukaran aku ditangguhkan sehingga tarikh yang aku sendiri tidak tahu...huhu..sadis..rase cem ditengah-tengah ajek...nak kemas barang tapi takot awal sangat..tak kemas barang..kang tetibe kene pindah tempat camtuh jek..oh..pening kepale..

kenape aku tangguh?..ntah...takde reason yang kuat pon..kalau setakat kerja yang aku buat berkaitan kolej pertanian..rasenyer sudah hampir selesai..hanye tunggu untuk dibentangkan..oh lupe..sepatotnya aku berade di cameron highlands semalam dan hari ni kerana terlibat dengan program pembentangan Course of Study modul Pemasaran dan Jualan tapi telah ditangguhkan pada 8-10 Ogos..[muka aku neh muka TANGGUH ker?..moarhahahaha..asal libatkan aku je tangguh...dah 3 program yang libatkan aku tangguh....kene mandi bunga gamaknyer... :p]....

staff yang aku kene gantikan dia tuh pon tangguh untuk pindah ke perak hinggalah lepas raye...erm..mungkin lepas raye aku leh ke office baru...

suke ke tangguh2 neh???...suka la jugak..sebab leh bersame2 si zura gedik dan mama cun lagi....tapi dalam hati neh macam tak sabar-sabar jugak nak pindah...dah penat la terlibat dengan program kolej pertanian....penat sangat....tapi tak tau lagi cawangan baru cam mane..ada yang kata besh..ada yang kata tak besh....tapi mane2 keje pon same kot...so siap sedia je la tahankan mental dan fizikal...yakin boleh!...

ish....canne ea nanti..dah 6 tahun buat kerja di Latihan..tetibe ngadap kerja laen...nervous mak nyah... :p

**esok g sungai gabai secara berjemaah...hikhik...awal2 lagi dah kene gerak...eh..budak nenas pon ade besok!..wink...wink..
Share:

0 komen: