Followers

July 27, 2010

Syanie dah Kurus...Aku Bila Lagi?

ini adalah gambar terbaru syanie...
terkini berat beliau adalah sebanyak 77kg..
selepas beliau membuat pembedahan gastric bypass disember lepas..
aku jeles!!..
ada sape2 nak tolong buat derma kilat untuk aku jalani pembedahan ini?????....
Share:

5 komen:

Sujairi said...

ada duit senanglah nak operate sana sini buang lemak..huhhu...kite ni terpaksa joging tiap hari.. diet .. semata2 nak turunkan lemak yg ada..hehe

xazryx said...

huhu .aku pon tgh berdiet dan joging nih .perut x lawa .hahaa .

deatH_luVer said...

sujairi^^tuh sebab den minta derma kilat....huhu..takdo duit ha nak bedah bagai2..

xazryz^^ aku diet jo..jogging malas..canno?

Kie-yu said...

akalu kurus betul-betul mesti cun woh dia ni :D

Anonymous said...

tak yah wat paper...natural beauty..bdn u pon ok ape!!!! jgn la wat bende merepek ni, nanti sakit lagi susah..bersyukur taw